En Akılda Kalıcı Reklamlama Yöntemi – Remarketing

En Akılda Kalıcı Reklamlama Yöntemi – Remarketing

Diijital pazarlamanın göz bebeği Google, reklam ortaklarına birbirinden farklı reklam seçenekleri sunarak İnternet ortamında, reklam ortağına en az bütçe ile maksimum düzeyde kazanç elde etmeye çalışıyor.

Dijital pazarlamacılarının da en çok tercih ettiğive popüler web sitelerinin çoğunlukla kullandığı reklam yöntemlerinden birisi ise Remarketing yöntemidir. Nedir bu remarketing yöntemi? Söz konusu reklamlama yöntemi Google tarafından geliştirilen ve reklam ortaklarına sunulan dijital reklamlama kategorisidir. Altyapısı ise cookie verilerine bağlı teknoloji ile çalışır yani kullanıcı sizin web sitenizi ziyaret etmiş ise veya sizin web sitenizde bulunan ve sizin sattığınız bir ürünü Google arama motorunda araştırmış ise bu pazarlama yöntemi araya girer.

Daha detaylı açıklamak gerekirse bir potansiyel müşteri Google arama motoru üzerinden çiçek fiyatları araması yaptı ve sizin/sizin olmayan bir web sitesi üzerinden fiyatları inceleyip kısa bir süre sonra sayfadan çıkış yaptı. Google, kişinin çerez bilgilerinden veri alarak kullanıcının bir sonraki herhangi bir  web aramasında veya asıl reklam aramasında size ait çiçek fiyatları kampanyasını potansiyel müşteriye sunacak. Remarketing yöntemi ile almış olduğu reklamlar ile karşı karşıya gelen müşteri sizin fiyatlarınızı da reklam üzerinden inceleyecek ve çiçek fiyatlarınızın diğer web sitelerinden daha uygun olduğunu düşünürse ve/veya çiçek almak için uygun bütçeyi yakalamışsa, bugün çiçek alacağını unutmuş ise hemen reklamınıza tıklar ve çiçek siparişini hemen geçer.

REMARKETİNG YÖNTEMİ NASIL KULLANILIR?

Google Adwors detaylı reklam panelinden söz konusu pazarlama yöntemi hakkında detaylandırıcı kampanya ayarlamanızı gerçekleştirebilirsiniz. Eğer ki Adwors panelinde işlem yapma konusunda acemi kaldıysanız ve dönüp dolaşıp aynı yere geliyorsanız Google Adwors Destek Hizmetini arayarak ücretsiz detaylı bilgi sahibi olabilirsiniz.

Söz konusu pazarlama yöntemi ile dönüşüm oranınızı gözle görülür derece de yükseltebilirsiniz. Aynı zamanda panel üzerinden gerekli filtreleme işlemlerini de ayarlayarak masraflarınızı biraz daha alçak tutup kendinizi direk olarak potansiyel müşteriye sunmanız da olanaklar arasında. Bilindiği gibi milyonlarca kişinin kullanmış olduğu Google arama motoru her telden kullanıcıya sahip.

Söz konusu kullanıcıları ve piyasanızı detaylıca analiz edip ona göre filtreleme uygularsanız düşük bütçe ile maksimum erişim sağlar konu başında da bahsettiğimiz remarketing – tekrar hedefleme pazarlama yöntemini de kullanrarak dönüşüm oranınızı yüzde 60 oranında yükseltirsiniz.

Puanla
Ziyaretçi Puanı
[Total: 0 Average: 0]

  • Yazıyı Beğendin mi?  
Hüseyin ONUR

Merhaba ben Hüseyin kişisel blogumda seo , e ticaret ,dijital pazarlama gibi konularda bilgilerimi paylaşıyorum.

Benzer Yazılar

Yapına Yorumlar (5)

  • Gülcan Hatun İvak diyor ki

    Bence en akıllıca reklamlama yöntemlerinden biri müşteriye yönelik tarzda yapılan reklamlardır. insanların sevdiği işler ile reklam yaparsanız hem reklamı izletebilir, hemde ürününüzü pazarlıyabilirsiniz

  • elif sarı diyor ki

    en akılda kalıcı reklam yöntemlerinden biride viral reklamlardır. sosyal medya da popüler olan biriyle anlaşılarak bu reklam türü yapılabilir ve gayette akılda kalıcı olabilir. verdiğiniz bilgilerde gayet güncel elinize sağlık.

  • Mert Çelik diyor ki

    Remarketingi daha öncede okumuştum ama ilk defa bu sitede okuma şansım oldu. Gayet güzel yazılmış

  • Gülcan Hatun İvak diyor ki

    Bence en akıllıca reklamlama yöntemlerinden biri müşteriye yönelik tarzda yapılan reklamlardır. insanların sevdiği işler ile reklam yaparsanız hem reklamı izletebilir, hemde ürününüzü pazarlıyabilirsiniz.

  • elif sarı diyor ki

    en akılda kalıcı reklam yöntemlerinden biride viral reklamlardır. sosyal medya da popüler olan biriyle anlaşılarak bu reklam türü yapılabilir ve gayette akılda kalıcı olabilir. verdiğiniz bilgilerde gayet güncel elinize sağlık