E-Ticaret Siteleri İçin 6 Mükemmel Pop-Up Önerisi!

E-Ticaret Siteleri İçin 6 Mükemmel Pop-Up Önerisi!

E-Ticaret Siteleri İçin 6 Mükemmel Pop-Up Önerisi!

Yazımızın temel içeriğine geçmeden evvel bu işlerde yeni olan okurlarımız için pop-up kavramını açıklayalım. Sitelere tıkladıktan sonra sitelerin açılmasına takiben karşınıza çıkan reklam pencereleri pop-up olarak adlandırılmaktadır. Bazı siteler bu olanakları reklam maksadıyla kullanarak gelir elde etmektedirler. Ancak e-ticaret siteleri bu kısımda kendi menfaatlerini ön plana çıkarmalıdır. Yani temel kuruluş amaçlarına yönelerek bu uzantıların kendilerine faydalı hale gelmelerini sağlamalıdırlar. Örneğin siteye girer girmez çıkan pop-up pencereleri ben başta olmak üzere birçok kullanıcıyı sinir eder. Ancak bu çıkan pop-up içeriğiyle bizlere kendisini sevdirebilir. Unutmayın ki amacımız müşteriyi alışverişe yönlendirmek.

1-Girişte En Son Bakılan Ürünü Gösterin!

İnsanlar internet üzerinden yapacakları alışverişlerde ilk olarak birçok yeri araştırırlar. Bu araştırmalar neticesinde karar vererek şanslı olan siteden ürünü alırlar. Bu tarz arayışlarda kişinin en son baktığı kategori ürünlerini bir indirimle göstermek müşteriyi almaya yönlendirecektir.

2-Kategoriye Tıkladığınızda Karşınıza Çıkan En İyi Ürün Reklamı!

Müşteri bir kategoriye giriş yaptığında o kategorinin en ünlü ürününü sergilemek satışa teşvik maksadında olacaktır. Bu sayede müşteri ürüne yönelecek ve ürünü almak isteyecektir. Bu noktada kişinin daha önce baktığı bir ürün de güzel bir şekilde önerilebilir. Bu sayede müşteri sepetine ekleyerek satın alma işlemi gerçekleştirir.

3-Sepetinizde Ürün Var! Gösterimi!

E-Ticaret sitesine giriş yapan birisi bir ürünü sepete ekler ve sonrasında alıp almamak arasında kararsız kalır. Tam vazgeçmek üzereyken sitede oluşan bir bildirim onu geri döndürebilir. Hatta anlık olarak uygulanan bir yüzdelik indirim ürünün satılmasında büyük oranda rol oynayacaktır.

4-Habersiz İndirimler Yapmak Çok İyi Olacaktır.

Yapılan araştırmalar ve anketler ışığında sizlere şu bilgiyi verebiliriz. Kişiler internetten alışveriş yaparlarken genel olarak anlık ve süregelen indirimleri takip ederler. Yani anlık olarak onlara özel yapılmış gibi görünen bir indirim onların alışveriş yapmalarına neden olacaktır. Bu kısmı değerlendirmek için 10-15 dakikalık indirimleri kaliteli bir pop-up ile dile getirebilirsiniz.

5-Satın Alma Ekranında İlgili Ürünler!

E-Ticaret sitelerinde başarıyı yakalamanın en temel yolu müşteriyi alışverişe direkt olarak yönlendirmektedir. Bazı ürünlerin kendilerine has parçaları veya eklentileri olabilir. Mesela bir bilgisayarın yanında kablosuz bir fare alınabilir bir fiyata sahiptir. Bu şekilde yapılacak olan bildirimler müşteriniz satın alma ekranındayken daha fazla satış yapmanıza neden olabilir. Bir tablet satışında verilen bir kılıf da yine satışa açıktır.

6-Ürün İncelemesi Esnasında Açılan Pop-Up’lar!

Bir kişi internetten ürün alırken beğendiği sitede oldukça uzun süren bir inceleme süreci geçirir. Bu zaman sınırını ayarlayarak kişinin karşısına çıkartacağınız bir pop-up onu satın almaya itebilir. Örneğin “Şu anda bu ürüne 320 müşterimiz daha bakıyor. Hemen almaya ne dersiniz?” Şeklinde olabilir bu bildirimler. Bu sayede kişi ürünün gerçekten rağbet gördüğünü anlar ve ürünü satın alma aşamasına taş

Puanla
Ziyaretçi Puanı
[Total: 0 Average: 0]

  • Yazıyı Beğendin mi?  2
Hüseyin ONUR

Merhaba ben Hüseyin kişisel blogumda seo , e ticaret ,dijital pazarlama gibi konularda bilgilerimi paylaşıyorum.

Benzer Yazılar

Yapılan Yorum (1)

Bir Cevap Yazın

You must be logged in to post a comment.